2 سالگی

از اینکه وسط بحث داغ سنتوری وارد میشم معذرت میخوام امّا خوب این طفلکی هم حق داره امروز 2 سالش تموم میشه. مثل پارسال تولدش را تبریک میگم. انگار همین 2 سال پیش بود

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

من هم به نوبه خودم به خودمان تبریک می گویم.

سعید شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ

من اصلا یادم نبود. چقدر زود گذشت. مبارک باشه واسه خودمون

علی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://khoroush.persianblog.ir

آقا من هم تبریک عرض میکنم، انشاالله عروسی هر سه تاتون!

علیرضا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ

علی جان !ما که ۴ تاییم و تا اونجایی هم که من خبر دارم کسی هنوز ..... پس چرا نوشتی هر ۳ تاتون ؟ نکنه خبرایی هست که ما نمی دونیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد