ندامت نامه

اینجانب ولنتاین عاشقی(شهیدراه عشق سابق)٬در کمال صحت عقل اقرار می کنم که کف دستم را بو نکرده بودم و فکرنمی کردم که روزی این چنین مشهور بشوم.بگذاریدصادقانه اعتراف کنم که من تاریخ نگاربودم وکشیشی را از آن جهت برگزیدم که می خواستم از سربازی فرار کنم. وقتی در زندان بودم چاره رهایی آن دیدم که با زندانبان طرح دوستی بریزم. طعمه هم چیزی نبود جزدخترترشیده او که البته عروسی به خاطرعدم تفاهم برسرمهریه منتفی شد( دختر هم مثل بابایش به شدت مادی بود و من که ناسلامتی کشیش بودم٬به شدت معنوی!).بعدازشکست این حیله٬یک روز به ذهنم رسیدکه از رسوم ایرانیان باستان که انسانهای با فرهنگی بودندو همه ی تاریخ به این ملت شریف بدهکار است٬کپی برداری کنم.این شد که خودم را زدم به عاشقی وخواستم مثل پسرهای ایران باستان٬ازدرعشق واردشوم(مخصوصا درسپندارمذ) وخب آدم زندانی عاشق هم که دین وایمان ندارد...باری٬راههای زیادی راامتحان کردم تا خودم را از زندان خلاص کنم٬اما همه بادربسته روبروشدواضافه زندان خوردم.حالاهم به شدت ازکرده های خودپشیمانم و راضی نیستم که به اسم من٬یک سنت در جیب این فروشنده های ابن الوقت برودوگناه لهوولعب کسی راهم درآن دنیا به گردن نمی گیرم.بیاییدوجان ولنتاین٬بافراموش کردن این روز٬به دادم رسیده وازعذاب الیم نجاتم داده وخانواده هایی راازنگرانی برهانید!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام
ببخشید من دو زاریم نیافتاد ..سر باز بودی که زندانی شدی یا بعد از سربازی زندانی شدی یا اضافه خدمت خوردی بعدش باز رفتی سربازی یا سربازی اونقدر سخت بود که شما توهم زدی که زندانی! یا اینکه جدا دیوونه شده بودی و تو خونه ات بودی و اینا رو خواب دیدی!!؟؟ ....یا...
حالا بگذریم شما چند تایی زندان بودین ؟ همه تون باهم ؟ هان؟ نه جون همون دختر ترشیده هه بگو ...هان؟ خفه شم؟ با منی؟اوکی اوکی میرم!! چرا داد می زنی؟؟؟!!!!!!!!!!
رفتم بابا! هل ندههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!

قربی شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ

در منتهای همتم از نخوت رغیب یارب مباد
انکه گدامعتبر شود {هرکسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگاره وصل خویش}

قربی شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام چاکریم دربست تا ان سوی دنیا ولی مطالب جدید داره رنگ و بوی جدید میگیره سعی کن از هدف فاصله نگیری عزت مستدام

mehrdad شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.2nyaye2khali.parsiblog.com

salam
TORSHIDE ra khob omadoin
az nazareton bara yadashtam binahayat mamnon
((khobe male shoma ra ham famil doni kunim :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد