توضیح

همه چیز با شوخی شروع شد.نوشتن خاطرات وچاپ آن به صورت کتاب رامی گویم.ایده از چه کسی بود٬نمی دانم!اسمش راهم یحتمل علیرضاگذاشت:بروزن ازپاریزتاپاریس٬ازکرخه تا راین.راستش٬شبی که اینجاملت کتابخوان برای هری پاتر صف کشیده بودندتادراین نمایش ازسایرملل مترقی عقب نمانند٬لحظه ای رامجسم کردم که داردسرودست می شکندبرای نسخه انگلیسی ازبن تابنتحت عنوان From Ben to Bonn!بایداذعان کنم که استقبال قبل ازچاپ به حدی بودکه آدم رامصمم ترمی کنددراین راه هرچندبرای برخی هااین تصورایجادشده که اصل ماجراخالی بندی است ومن ازروی کتابی سرقت ادبی می کنم!خلاصه٬خواستم بااین پست اطلاع رسانی کنم.اگردرمهندسی وآرایشگری نان نیست درنویسندگی که حتماهست*!اینجاهم مکان خوبی است برای انتشارآثار! بسم ا... .


*این جمله نقل {نزدیک به مضمون} ازپدریکی ازدوستان است.

نظرات 9 + ارسال نظر
ابراهیم چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://4pe.blogsky.com

همه چیز با کلمه شروع شد و خدا کلمه بود(:. علی جان تا اون موقع که چاپ بشه بخشهاییش رو در همین وبلاگ به صورت پاورقی چاپ کن.

روحی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://bidad.persianblog.ir

۱۰۰۰ نسخه از کتابت رو پیش خرید می کنم. فقط قسمتهای مربوط به من رو بولد کن.

علی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ http://khoroush.persianblog.ir

علی جان پیشاپیش فرا رسیدن چاپ کتابت و سال نو را تبریک میگم! در ضمن اگر ممکنه در مسیر از بن تا بن یه سر هم بیا قاهان که ما هم هم معروف بشیم و هم معشوف!

aidin جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

omid varam bade torat va komedye elahi ketabe to 3evomin ketabe porforushe donya bashe

aidin دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

salam baba chera ingad faalyatetun kamtar shodeh eeeeee
moshtariharo farari midin???

GHORBI سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

SALAM DORESTE KE MIGAN HAFEZ SABOR BASH KE DAR RAHE ASHEGI AN KAS KE JAN NADAD BE JANAN NEMIRESAD?
]

محسن چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام علی جان
فکر کنم من بانی شدم کتاب بن تا بن را بنویسی!!!! پیشنهاد من بود.

قربی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام علی جان برای بار انم مطالبتا خوندم حالا چی باعث شده نمی دونم شاید یه توهم فانتزی باشه

میترا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باور نمی کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد