بازم متفرقه

خروش قبلا یه خبری داد از اینکه دیگه تو دانشگاه های هلند به ایرونی جماعت پذیرش تحصیلی نمی دن و امروز هم یه خبر دیگه خوندم که یکی از استادهای ایرونی دانشگاه اترخت (درستش اوترخت بر وزن آلستیوبیلیفت ) به این کار اعتراض کرده. حالا نمی دونم آقای بیداد هم در این زمینه فعال هست یا نه.

تا چند روز پیش نمی دونستم که این پنجشنبه و جمعه تاسوعا و عاشوراست. همش تو ذهنم این بود که محرم نزدیک عید باید باشه. از شانس بد بچه ها هم که این تعطیلات افتاده تو تعطیلات. از یه لحاظ هم خوبه که دیگه نمی خواد بچه ها واسه تورج بستنی بخرن واسه گرفتن مرخصی.

سه شنبه هفته دیگه یک امتحان خیلی دشوار سخت مشکل با مرارت همراه با تعب به سگ زده دارم که هر فصلشو که می خونم فصل قبلیش یادم میره. یاد جمله قصار فیلسوف معاصر می افتم که می گفت دانشمند شدن چقدر سخته !!!! 

کتاب بن تا بن هم تو بازار نایاب شده. کلی تو اینترنت و سایت آمازون گشتم که بخرمش اما مثه اینکه تا چاپ ۱۰همش همش فروش رفته. خوش به حال نویسندش. فکر کنم اینقدر پولدار شده که دیگه تحویل نگیره.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://4...

سعید جان اون ۳ سال پیش بود که عاشورا نزدیک عید بود و ما تو اهواز گیر افتاده بودیم و یلیط برگشت نداشیم و به حماسه های آتشی گوش می کردیم. وقتی هم بر گشتیم رفتیم حسینیه ۷ چنار پیش عزادار حسینی علیرضا آزادگان .به قول خودت انگار همین ۳ سال پیش بود.

ابراهیم یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://4pe.blogsky.com

آقای خروش٬ بیداد٬ لابد ما هم آقایان ِچَپه ( چهار پترولیم انجینییر) هستیم دیگه.
سعید جان دانشمند شدن سخته اما کلان ما همینجوریش دوستت داریم.
در ضمن معلوم شد هنوز هم نمیدونی چون جمعه و شنبه تاسوعا عاشورا بود.

شهرام یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

بابا دانشمند! بابا دکتر! بابا درسخون!!!!!!
راستی نویسنده محترم اون کتاب ۲ نسخه از اونو با امضای خودش برای حقیر تقدیم کرده است! اگه بخوای یکیشو میدم به تو. ولی قول بده تا درست تموم نشده نخونیش ها!!!! چون احتمال انحرافات شدید ....... را در بر دارد.

GHORBI سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

SALAM SAYED JAN JOME YA SHANBE BODAN BARA ASHORA BE ANDAZE ENIKE MA DEL VA MASIREMON ASHORAYI BASHE MOHEM NIST YE KAM ETEMAD BENAFSE ERONI LAZEME TA HAME
EMTEHANAT MAXXXXX BESHE I LOVE YOU......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد