آموزش انگلیسی با آبگوشت

هفته قبل بنا بر یک سنت دیرین آبگوشتی درست کردم و یک دعوتنامه ایمیلی به دوستانی که تو این مدت کوتاه پیدا کرده بودم فرستادم. با اینکه بار دومم بود که این غذای لذیذ رو درست می کردم و خیال می کردم که آنطور باید و شاید خوب از آب در نیاد٬ اما در پایان کار به خودم امیدوار شدم. بوی آبگوشت تو راهرو پیچیده بود و همسایه هام همه اشتهاشون توپ تحریک شده بود. بعلت برخی موارد خاص٬ بنده مجبورم که آشپزخونمو با چند نفر دیگه به اشتراک بذارم. در زمانی که آبگوشت داشت جوش می خورد یکی دوتا از این همسایه ها طاقت نیاوردن و وارد آشپزخونه شدند. یکشون که یه پسر چینی هست و همش دنبال غذاهای ارزون می گرده اول از همه پیداش شد. به محض وارد شدن گفت  Nice Smile Nice Smile منم که خندم گرفته بود و یاد nice nice علی افتاده بودم گفتم You should say nice smell not smile. (خواهش می کنم). بعد چند دقیقه٬ نفر دوم سر کلش پیدا شد. بعد اینکه کلی از بوی آبگوشت تعریف کرد پرسید what ANIMAL you put in? من اینبارم بازم نتونستم نخندم و مجبور شدم تصحیحش کنم که از این به بعد بگه  meat خلاصه آبگوشت که آماده شد با برو بچ کلکشو کندیم. من از این داستان نتیجه می گیریم که درست کردن آبگوشت برای یاد دادن زبان انگلیسی خوبه.( راستی هاشم چطوره )

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://donyayekochak.persianblog.ir/

این Nice Smile تو وبلاگتون هم پیچیده آدم بد جوری هوس آبگوشت میکنه! :-)
( بد نیست اسم وبلاگتونو بزارید آبگوشت سرا با این تعداد پستی که در مورد آبگوشت توی این وبلاگ پیدا میشه :-) )

علیرضا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

ُyou must have used a very good TECHNIQUE to make a DELICIOUS meatwater, So your parents must be good cooks

روح اله دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://bidad.persianblog.ir

مایه آبگوشت یه سبیل کلفته که با چربی روش اونو چرب کنی!

میترا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ

hala nemishe ba ye ghazae dge tadris konid?baray har level ye ghazae makhsus!

سانا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام من از وب لاگتون دیدن کردم خیلتی جالب بود .ولی یک سوال دارم .شما اراکی نیستین که این قدر ابگوشت می خورین اخه ابگوشت غذای مورد علاقه اراکی هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد