پرسپولیس

بالاخره سرمربی پرسپولیس پس از ۳۰ سال آمد ایران٬ چه آمدنی!هنوز نیامده جمعیت استقبال کننده را که توی فرودگاه دید جوگیر شد و گفت که آمده است تاخون و قلبش را برای مردم بدهد!راستش معلوم شد که این آقا همانطور که خودش گفته بودفارسی راخوب حرف نمی زندواحتمالا به همین خاطریا نمی داند که قلب و خون چیست یا...؟!!البته اشکال ندارد زمان می برد تا به شرایط عادت پیدا کند.من از صمیم قلب و همین طورخونم(!) آرزو می کنم که این مربی ارزنده برای تیم مقابل ما که یکی دیگر آن را بسته خوب کار کندونشود لولوی سرخرمن!اگرروزی هم خدای ناکرده٬زبانم لال و روم به دیوار٬ نتیجه نگرفت همین مردم قلب شناس جوابش رابدون هزاران حرف غیر مرتبط (مثلا فرزندآن قطبی٬ رییس صداوسیمای زمان شاه معدوم)جوری بدهند که طرف باز دل و دماغ آمدن داشته باشدونرود به آنجایی که دیگران نی انداختند!!!   

نظرات 3 + ارسال نظر
بوسه جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امیــــــــــد وارم حالت خوب باشه
*************************
غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم
از دیدن نور ماه یه عمره بی نصیبیم
فرقی نداره بی تو بهار مون با پاییز
نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز
غصه نخور مسافر اونجا هوا که بد نیست
اینجا ولی آسمون باریدنم بلد نیست
غصه نخور مسافر فدای قلب تنگت
فدای برق ناز اون چشمای قشنگت
*******************
وبلاگ خیلی خوبی داری
موفق باشی گلم

علی جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://khoroush.persianblog.ir

حالا خوبه نگفت:
احساس تکلیف کردم که وارد صحنه شدم و یا... ولی گفت:
قرمزتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!

علیرضا مهدوی شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

من که چشمم آب نمی خوره.
حتماْ یادت میاد زمان بگوویچ هم میگفتن که تیم امسال پر از ستاره است و حتماْ قهرمان میشه اما چی شد...........
البته هنوز با تمام وجودم پرسپولیسو دوست دارم این حرفا هم نشانه ی بی احساسی نیست ولی خب باید واقعیتا رو هم گفت............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد