اطلاع رسانی

در پست غوغای عشقبازان علی آقا بنده را مورد عنایت قرار داده بودند.جا دارد اینجا اعتراف کنم که این مایه مباهات من بود تا در حاشیه بداهه ومرکب خوانی ایشان (در اجرای اخیر علی آقا برنامه را در دستگاه ماهور آغار کرده و به اوج رسیدند و در نهایت در دستگاه بیات لُر فرود آمدند) چند مضرابکی بر سیم بزنم.CD   اجرای اخیرپس ار طی مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم تحت عنوان "همنوا با بِن" در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اما کنسرت شجریان از کف برفت. متاسفانه نحوه فروش بلیط و اطلاع رسانی آن چیزی در مایه های اطلاع رسانی علی به علیرضا آزادگان در آن سیزده بدر کذایی بود.بعد از سه روز علافی پشت اینترنت تا اومدیم بجنبیم دیدیم بلیط تمام شده و آب حتی به غوزک پا هم نرسیده.  CD کنسرت رو هم خریدم اما چون احتمالش هست که تو پاییز دوباره همین اجرا تکرار بشه؛ گوش نکردم تا نفهمم آخرش چی می شه!  سه چهار تا کنسرت خوب تا قبل از ماه رمضان هست که اگه برم گزارشش را خواهم داد.
نظرات 3 + ارسال نظر
آقا شهرام آقا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

بابا ای ول داره والله ! بی انصاف یه تیکه هم برا ما می اومدی. روزی چند بار می اومدم و دلداریت می دادم که اشکالی نداره، ناراحت نباش،حتی منم! نتونستم تو این سایت لع.... کاری بکنم. به هر حال حس و حال خوبی بود با اون صحبتهای کارشناسی اتاق شما !

علی چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://4pe....

سلام علیرضای عزیز!
خیلی خندیدم مخصوصا به اون اطلاع رسانی...!!!
به قول آقای گیوه چی من رفتن به این کنسرت را توصیه نمی کنم!البته اگه دوست داشتی برای گزارش هم که شده برو.
ضمنا گفتی آخرش چی می شه!یادم اومدکه اگه تو ویا آقا تورج آقا کتاب هری پاتر وقدیسان مرگ رو هنوزنخوندین به عنوان یه پست بنویسم که آخرش چی می شه !!!

سعید چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

علیرضا رو هم در لباس مبدل ببر کنسرت تا کار تازشو که در دستگاه رازبقا داره احرا کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد