بی جنبه گی

دیروزناهاربا یک آقای افغانی آشنا شدم.ایران را خوب بلد بودونیم ساعتی در وصف ایران و  ایرانی نطق کرد!از فرهنگ و تمدن ایرانی؛از مهمان نوازی ایرانیان واز کار خوبی که ایران داشته(فکر کنم لاف می زد در غریبی ویا...در مسگرخانه که هیچ وقت صدا ندارد!)وخلاصه خیلی از ایران و ایرانی تعریف کرد.من نفهمیدم حرفهایش شوخی است یا جدی اما برای اینکه شرمنده نباشم گفتم که ما هم افغان ها را دوست داریم و علاوه بر اینکه مرزطولانی مشترک داریم چیز های مشترکتردیگری هم داریم وزود فیلم یاد قدیم ها کردو گفتم که قسمت زیادی از افغانستان امروزی روزگاری یکی از استانهای ایران بوده و مولوی و شیخ عبداله انصاری و...وداشتم بقیه شخصیت های معروف را به خاطر می آوردم که حرفم را قطع کرد و معذرت خواهی به دنبالش که اتوبوسش در حال حرکت است(به عنوان بهانه)ورفت!فکر کنم حالاکه بعد عمری یکی ازما تعریف کرده بودنبایدمی زدم توی پرش!!! کمی جوگیر شدم واغراق کردم؛خب بی جنبه ام دیگر!!!

نتیجه گیری اخلاقی-سیاسی:فکر  می کنم نباید قدرت(یا تاریخ!) داشته قدیم خود را به رخ قدرت نداشته حالای دیگران(مثل پاکستان-افغانستان-ترکمنستان-ازبکستان- آذربایجان-گرجستان-ارمنستان-کردستان عراق و ترکیه- قطر-کویت-بحرین و کلاهر کشوری که قبلا متعلق به امپراتوری پارس بوده و الان به هر علتی دیگر نیست)کشید!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

jambe ham khub chizie vala!

روح اله سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://bidad.persianblog.ir

قدرت نداشته حالای دیگران؟؟؟؟؟ اونی که قدرت نداره ماییم نه اونا

رضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ

5/20 !!!

الهه سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://khoroush.persianblog.ir

جالبه که افغانیها ما ایرانی ها رو دوست دارند و ما تو ایران چطور باهاشون برخورد میکنیم. یه افغانی در ایران حق رفتن به پیش دانشگاهی رو نداره. از ما نژاد پرست تر هم هست؟

فاطمه سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.donyayekochak.persianblog.ir

تا چند وقت دیگه باید برای معرفی ایران به دیگران بگید همون کشوری که همسایه افغانستان!!!

آقا شهرام آقا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ق.ظ

لطفا اصلاح بفرمایید؛ امپراتوری ایران، نه امپراتوری پارس. خودت که میدونی اگه اسمت بره تو لیست سیاه، دیگه بهت ویزای بن هم نمیدن ها !
از آقا روح اله می خوام که در صورت امکان این علی آقای ما رو تحریمش کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد