تبلیغات فرنگی

بعضی وقت ها آدم از دست تبلیغاتی که می اندازند توی صندوق پستی به ستوه می آید.با تمام زرق وبرقهای به کاررفته برای جلب نظر؛تبلیغات محترم مستقیما توسط اینجانب از صندوق پست وارد سطل آشغال می شوند!این مقدمه را گفتم تا حدس بزنید ... 

یک روز همه  داشتند از یکی از خانم های دم بخت همکاربه خاطر دعوت شدنشان به عروسی تشکر می کردند.عروس آینده از من پرسیدکه آیا کارت دعوت به دستم رسیده است یا خیر؟من(با کمی بغض و قیافه ناشی از حس مورد تبعیض ونژاد پرستی قرار گرفته شدن!!!)گفتم نه.بعد ازتوضیحاتی که در مورد شکل و شمایل پاکت قرمز کارت دعوت دادیادم آمدکه نامه رانخوانده به خیال آنکه تبلیغات است درسطل آشغال انداخته ام!

نکته ای که مرا لحظه ای به فکر فرو برد زمان عروسی بود که سه ماه دیگر بود!یاد زمانی افتادم که در بن روز قبل عروسی برای جشن فردا دعوت می شدیم!!!بابا برنامه ریزی!

یک نکته همین طوری دیگر هم این که این فرنگی ها اصلا نمی توانند مثل ما مدیریت بحران کنندفکر کنم به خاطر اینکه تجربه بحرانشان کمتر است از ما!

نظرات 3 + ارسال نظر
روح اله سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://bidad.persianblog.ir

همین داستان کم توجهی تو نشان از توانایی ما در مدیریت بحران ما دارد!

علی سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://khoroush.persianblog.ir

سلام،
وبلاگ خیلی قشنگی دارین! امیدواریم که موفق باشین! به من هم سر بزنین ...

دوست داری مسافر یک جاده باشی که آخرش پیدا نیست؟!پس بیا منم مسافر همون جاده ام...

بدینوسیله وبلاگ بزرگ جواهری در قصر را به شما معرفی می کنیم...

بهترین ، قوی ترین و ارزان ترین فیلتر شکن سازگار با هر نوع...


آقا بعضی وقت ها آدم از دست این نظرات تبلیغاتی هم به ستوه می آد! با کلی اشتیاق لینک نظرات رو باز میکنی و با نظرات فوق مواجه میشی!

الهه سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://khoroush.persianblog.ir

سلام. خیلی هم کفتون از برنامه ریزی اینها نبره! بخصوص در بحث ازدواج. یهو میبینید که متارکه کردند و دیگه قصد ازدواج ندارند. اینو از چند نفر شنیدم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد