۱- نزدیکی های انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ بود و یکی داشت انتخابات ایران را باانتخابات فرانسه مقایسه می کرد و یکی از نامزد های ایرانی را با یک نامزد پوپولیست چپگرای فرانسوی هم سنگ واندازه!وکلی هم اصطلاحات قلمبه و سلمبه...!کفم برید از تحلیلش!بعدا که سری به روزنامه ها زدم دیدم که گفته ی ایشان دقیقا مقاله ای بود از روزنامه شرق آن زمان نه یک کلمه پس نه یک کلمه پیش که او به مدد زودترآمدن از ما به سر کار خوانده بود!!! آیا می شود این را به حساب تاثیر رسانه(خوب) گذاشت؟!

۲- نمی دانم شما هم به این دقت کرده اید که چقدر ما از عبارات کلیشه ای استفاده می کنیم.جمله هایی مثل:

  • فلان تصمیم فلان شخص به خاطر مصلحت نظام بود.
  • احساس تکلیف کردم که  وارد صحنه شدم.
  • ما ایرانی ها در ورزش های انفرادی مثل کشتی و تکواندو به مراتب بهتر از ورزش های گروهی مثل فوتبال عمل می کنیم.
  • در اروپا هر چقدر از جنوب به شمال می رویم اخلاق مردم سردتر می شود.
  • من با این آهنگ خیلی خاطره دارم!

شما چقدر می توانید به این لیست اضافه کنید؟!

 پی نوشت:این دو تا موضوع اصلا ربطی به هم نداشتند دنبال ربط و نتیجه گیری نباشید!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
روحی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://bidad.persianblog.com

من .... نیستم ولی ...ها را دوست دارم.
ای کاش من هم ... بودم.
.... از ثمرات انقلاب است.
دشمن سعی دارد....
....
...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

این شمال رفتن ما یرانیها تو تابستون هم خیلی کلیشه ایی

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

به نظر من که خیلی خوبه! (این نظر من هم اصلا ربطی به نوشته شما نداشت! دنبال ربط نباشید!)

سعید دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ب.ظ

من با این آهنگ خیلی خاطره دارم منو یاده gerard sigon میندازه که نه اسم خواننده نه اسم آهنگ و نه اسم آلبوم آهنگی که از همه بیشتر دوست داشت رو می دونست. از عبارات کلیشه ای: از وقتی گیلدر به یورو تبدیل شده قیمت تراکتور سقوط کرده. تمام

علیرضا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود
تیم ما باید ۴ تا گل دیگه به حریف می زد
من از بچگی به .... علاقه داشتم
ایران مهد فرهنگ و ....
دشمن دانا بلندت می کند.....
گنشو
مخصوصا تو روووووو
خوبهاااااااااااا!
هشو شو وو شو شو شو شو
ُمن با آهنگ های زیر خیلی خاطره دارم:
Hello,...isnt it me you looking for
خانه اااااااام آآآآآآآتش گرفتتتتته آتشی جانسوووز
واسه نونه که تو بخندی....
ای لولیان یک لولی دیوانه شددددد
دیگه تو این در و دشت چیزی نمونده باقی
من مانده ام تنهای تنها ها ها ها

سعید سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

عمقلی واسه پستهات عنوان بذار

علیرضا مهدوی چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

پیرامون ....... حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.
ما ایرانیا همه کارامون دقیقه ی نودیه!!!
بازی، بازی خیلی خوبی بود هم ما موقعیت گل داشتیم هم اونا منتها اونا از موقعیت هاشون استفاده کردن ما نکردیم!!!!
بضاعت ما در همین حده؟؟!!!
................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد