باز سه شنبه بودو روز بدترین فحش دانشجویی:تخفیف دانشجویی!

باعجله خودم را به سلمانی فارسی(ایرانی) رساندم تاازمزایای این روز حظی برده باشم .با یا اللهی وارد آرایشگاه شدم وسلامی بلند به فارسی دادم وهرچه منتظر ماندم جوابی پس نیامد. از آرایشگر ایرانی خبری نبود عوضش یک آلمانی مرا به طرف صندلی هدایت کرد.اول کمی ترسیدم که چه بلایی بر سرموهایم خواهد آمداما آن دلاک(آرایشگر) بن را یادآوردم که با سعی و خطا موی ماراآنقدرکوتاه می کرد که نهایتا منجر به ماشین کردن می شد بعد دلداری می دادومی گفت که نگران نباش مو نه غم می شناسد نه شادی خودش بلند می شود!

القصه...هر چه سواد آلمانی داشتم جمع کردم وبا کمک زبان اعضا(body language) حالی کردم که چطوری کوتاه کند .بر خلاف آن ایرانی که موی آدم را گوسپندوار چره می کند و درطرفه العینی تبدیلت می کند به نوزاد تازه متولد شده از مادر  آرایشگر آلمانی حدود نیم ساعت روی موی های نداشته من کار کرد! آهنگ ملایمی هم موسیقی متن شده بودواو چنان با جان و دل کار می کرد که انگار...دیگرحوصله ام داشت طاق می شد که گفت تمام!برای تشکر انعامی دادم وآمدم بیرون ...

درراه به این فکرمی کردم که آیا چیزی به نام سرهم بندی کردن  حداقل درکارهایی که مستقیما بامشتری سروکاردارد  دراینجاوجوددارد؟!

پی نوشت :جدی نگیرید همین جوری نوشتم!

  

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com

سلام
اولین باری بود که کل متن یک صهحه رو تا آخر میخوندم
خیلی خوب مینویسین خیلی خودمونی به دل میشینه
موفق باشین
take care
bye

سعید چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

آقا خودتم دست کمی از سلمونی بن نداشتی. یاد کله علیرضا بخیر که آخر سرشو از بیخ تراشیدی.

الهه پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://khoroush.persianblog.com

سلام. یه عکس یادگاری از خودتون بگیرید. شاید دیگه این أرایشگر آلمانیه اونجا نباشه و کارتون بیافته به همون ایرانیه!!
راستی این طرفها نمیاین؟

علی جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.khoroush.persianblog.com/

گفتا که کرا کشتی تا کشته شدی زار! یاد سلمونیهای دلفت به خیر!

شهرام أقا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ

راستی نکفتی بىترین فحش ىانشجویی رو ار کی شنیىی؟
أخرش هم که انعام ىاىی! بالاخره ما نفهمیىیم که تخفیف ىانشجویی کجا بوى؟
نکنه حواست اونجا ىاره یواش یواش برت میشه؟!!!!!

شهرام آقا من به هوای تخفیف رفتم اما بعد از کار یارو خوشم اومد و جوگیر شدم و انعام دادم ! آخرسرهیچ ازلحاظ قیمت توفیری نکرد با دفعات قبل اما راضی بودم از کارش.افتاااااااااااااد؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد