ایران

 

برای رزرو بلیت وارد آژانس مسافرتی شدم.آقایی خوش لباس و بسیار مودب مرا راهنمایی کرد.وقتی کارم تمام شد در مورد ایران ازم  پرسید و من هم گفتم که وضعیت الان تعریفی نداره!از جوابم خوشش نیومد و شروع کرد  از مناقب ایران گفتن:

ایران:

 ابرقدرت منطقه ...

تنها کشور دنیا که مقابل امریکا ایستاده!

خاری تو چشم امریکا

 تنها ملجا و پناهگاه مظلومهای دنیا !

 ام القرای اسلام ...

از اسلام  گفت  و به سنی ها تاخت و از وهابی ها بیزاری جست! می شد پشت اون قیافه به ظاهر متمدن موجی از شیعه گرایی افراطی رو دید!

پیش خودم گفتم خدا رو شکر اگه خیلی ها بد ایران رو می گن عوضش هستن کسایی که تعریف کنن!گیرم که پاکستانی باشن!...

تو همین فکرها بودم که مشتری بعدی اومد و من خلاص شدم!!!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
روحی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://bidad.persianblog.com

من هم تو همین فکرا بودم که به فکر تو افتادم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد