۱۰۰ عدد بستنی

قبل از عید صحبت از این بود که سعید ممکن است برای ماموریت درست موقع عید روی سکوی سروش باشد.من که فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد به سعید گفتم که اگر شب عید تو روی سکو بودی من صد عدد بستنی به تو می دهم.از شانس سعید این مامور شرکت شل هم مثل ماشین جهانگردی سالی یک بار میاد ایران اون هم درست شب عید(البته من اصلا قصد جسارت به آقا سعید آقا و مقایسه ایشون با مورچه خوار رو ندارم).سعید مجبور شد که درست در ایام عید یک هفته ای روی سکو باشه و با خودش خلوت کنه(بعدا با توجه به عکسها یی که دیدم معلوم شد که سعید جان تو این مدت بدجوری با خودش و جوجه کباب و باربکیو و ... خلوت کرده بود) و من هم باید ۱۰۰ تا بستنی رو می خریدم.خریدن بستنی ها در ۸ فاز صورت گرفت که امروز آخرین فاز اون تمام شد. نکته جالب بستنی ها این بود که من ۱۰۰ تا بستنی رو به سعید باخته بودم ولی بایستی تقریبا به نصف واحد جواب پس می دادم. هر کی بعد از ناهار هوس دسر می کرد یه سیخی به من می زد که برو بستنی بخر.باز صد رحمت به علی نادری که می گفت پول بستنی رو بده من خودم میگیرم. تورج هم که بستنی ها خیلی بهش مزه داده بود به سعید گفت که از این به بعد هر ماموریتی که خواستی بری باید اول تو برگ ماموریتت تعداد بستنی هایی رو که قراره بگیری بنویسی تا من اونو امضا کنم!
نظرات 4 + ارسال نظر
گلبانو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://golbanoo.blogfa

می شه واسه ما هم بستنی بگیرین؟؟؟انقد بستنی بستنی کردین دهانمان بدجور آب فتاد:دی

siyavash سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

Akh jigaram halo mad ta to bashi az man pitza nabari!!! lol

نرگس سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

شرط خوبیه...به شرطی که بازنده نباشی...برنده باشی... شرط میبندم خودتون عاشق بستنی باشی... بهرحال بد نگذشته... از صد تا چند تاشو خودتون خوردید هوم؟؟؟

روح اله پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://bidad.persianblog.com

آقا هنوز منو نبردی نایب...یادت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد