سردرد

سردرد! دردی که خیلی از ما گهگاهی دچارش می شیم. اما مهمترین چیز هنگامی که سردرد می گیرین اینه که راه حل برطرف کردنش رو بلد باشین.

سنبل الطیب٬ گل گاوزبون٬ پر سیاوشن٬ سیخ شاطره٬ اسفنزا٬ عرق رازیانه ٬تخم اشکبوس٬ ریشه جویده شده کاکتوس دریایی٬عصاره شیرین بیان ٬جو دو سر٬ اسطوخودوس ٬اقطی سیاه٬ شنبلیله٬ زنجبیل٬ مامیران کبیر٬ گیاه دم اسب٬ گز علفی و شاه پسند وحشی  داروهای گیاهی هستند که تو کشوی علیرضا برای انواع و اقسام مشکلات عروقی٬ سردرد٬ سوء هاضمه٬ رفع لاغری و چاقی٬ افزایش میل (منظور اشتهاست) و قدرت و سایر ناراحتی های جسمی و روحی میشه پیداشون کرد.

دیروز علیرضا وقتی فهمید من سرم درد می کنه٬ مقداری از گیاه سنبل الطیب رو به همراه یک لیوان آب جوش در قوریچه ای که برای همین امور در کشوی خودش داره ریخت و بعد از مدت ۵ دقیقه که معجون مورد نظر دم اومد داخل لیوان ریخت و بهم داد. بنده هم با اضافه نمودن ۳ حبه قند٬ محلول مورد نظر رو خوردم. جالب اینکه در چشم به هم زدنی سردردم خوب شد. علت این درمان سریع٬ به گفته این پزشک حاذق پایین اومدن فشار خون و درنتیجه ایجاد ریلکسیشن می باشد. (دستورالعمل فوق تحت قانون کپی رایت است)

برای اطلاعات تکمیلی در زمینه گیاهان دارویی با خود علیرضا تماس بگیرین.

خلاصه اینکه من که از گیاهان دارویی نتیجه گرفتم شما هم امتحان کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
تورج چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

از خارخاسک هم غافل نشوید که غوغا می کنه!! اگر این نگرانی از اشاعه منکرات نبود چیزهای دیگری هم قابل پیشنهاد بود که متاسفانه اینجا نمیشه!!

نرگس چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

نصف عمرم سر درد داشتم... اگه یه روز نداشته باشم شک میکنم... عادت کردم به بودنش...اقای دکتر علیرضا درمانی ندارند برای اینکه سر درد قطع نشه...به جان خودم بد عادت کردم بهش...
واسه پایینی هم کامنتیدم...یه چیزی میخواستم بگم...یادم رفت اینجا میگم...البته ببخشیدا... یه کم پرروییه اما اگه اقا تورج جیرجیرکته تو هم خرس اشی؟؟؟؟؟؟ ::))

نرگس چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

منظورم به آقای ابراهیم بود اون بخش اخر... نه به اقا سعید...(من برم تا بیشتر از این نگفتید دختره از راه نیومده چقدر حرف میزنه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد