عهد ها و قولها

آخرین لحظات سال 84 در حال سپری شدنه. یه نگاه به آنچه در این سال انجام دادم می کنم، ب عهد ها و قولهایی که اول سال با خودم گذاشتم فکر می کنم، تو ذهنم یه کارنامه درست می کنم و معدل نمره های کارنامه رو می گیرم. تو این فکرم که چند دقیقه بعد سال جدید شروع می شه و دوباره قول و قرارهای جدید. اما این بار می خوام یه عهد نو با خودم ببندم که پایان سال جدید وقتی معدل کارناممو حساب می کنم از مال امسالی بهتر باشه.
نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ب.ظ

سعید جان ایشالا که سال جدید کارنامت پر از 10 باشه

تورج شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ

آفرین پسر گلم!! اگر معدلت خوب بشه سال دیگه شب عید هم می فرستمت روی آب با خودت خلوت کنی.

محمد ابراهیم شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

سعید جان سالی سراسر از نمرات خوب برات آرزومندم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ

ای حسابرس -ای خلوت کن-ای برنامه ریز!
چقدر زود جو می گیردت!!!!!حالا شهرام یه چیزی گفت یعنی تو اینقدر کم جنبه ای؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد