جملات قصار

تا حالا شده به جملات قصاری که پشت اتوبوسها یا کامیون ها نوشته می شه دقت کنین. من دیروز تو اتوبوس اصفهان به علت داشتن وقت اضافی در حال مشاهده مناظر کویری تکراری چند تا از این جملات رو هم که جالب بودن یادداشت کردم.

اولیش:

بیستون را عشق کند    شهرتش فرهاد برد

۲- بیای دنبالم گرفتار میشییا

۳- شاگردم خوابه بوق نزن!!

وخلاصه اینکه پشت یه خاور قراضه این نوشته شده بود: خزانم را نبین من هم بهاری داشتم.

راستی شما اگه یه کامیون داشتین پشتش چی می نوشتین؟ 

نظرات 7 + ارسال نظر
کوروش شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ب.ظ http://lovemeans.blogsky.com/

خیلی باحالی
متن قشنگی بود
به من هم سر بزن

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

من هم این مطالب رو دیدم:
افسون یک نگاه!
منمشتعلعشقعلیمچهکنم
سلام غریبه
بیمه دعای مادر
روی باک:بخور نوش جان
گوزلر یالان سویلمز
داداش مرگ من یواش
و روی یک تانکر تخلیه چاه نوشته بود: دریای بیکران عشق!!!!!!

صدر شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
می نوشتم:
کلاج آخریه!
موفق باشی
صدر

محمد ابراهیم شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

سعید اصلا حس نظر دادن ندارم.

تورج دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

می نوشتم علافی بد دردیه!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ

کندینی یانلیز حیس اتمه / من سنین کلبیندییم.(ترکی)
البته اگه معنی شو متوجه بشی.

فرهاد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ

بی معنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد